torsdag 9 maj 2013

Våren är här!

Sommaren är här, eller i alla fall våren. Här i Skåne har vi haft över 20 grader i skuggan och strålande sol i flera dagar. Det gäller att njuta för när det väl börjar regna tar det aldrig slut.

Fick en sådan inspiration av alla träd och buskar som börjat blomma så det fick bli en riktigt färgglad AJ sida. 
Detta var en sida som jag torkat av en stencil, så jag började med att stryka på ett gessolager.

Materialet jag använt är:
Dylusion sprej
Gelatos
Neocolor II kritor
Gesso

Stämplar från Dylusion, Kaisercraft, You Do.
Stenciler.
Memory Box die
Dylusion´s vågformade akrylblock.
Vit Posca penna
svart Uni-Ball Signo penna.


Ordet ART har jag stansat ut med mitt nya alfabet från Memory Box. Det är så enkelt och fint och med dom utstansade hålen så får det en extra kul detalj.


Blev faktiskt jättenöjd med denna sidan. Kanske det beror på att den sidan jag höll på med innan var en katastrof ;) Försökte rädda den 3 gånger men den blev bara värre och värre. Till slut slet jag ut den från boken och kastade den :)

Njut av våren nu och ha en trevlig långhelg.
/Cina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar